آهن پخش , قیمت آهن , وبلاگ اینترنتی آهن

فروش آنلاین آهن , قیمت روز میلگرد , آهن آنلاین , میلگرد, قیمت میلگرد ,قیمت آهن , ورق سیاه , آهن اصفهان

آهن پخش , قیمت آهن , وبلاگ اینترنتی آهن

فروش آنلاین آهن , قیمت روز میلگرد , آهن آنلاین , میلگرد, قیمت میلگرد ,قیمت آهن , ورق سیاه , آهن اصفهان

پیوندها
پیوندهای روزانه

کلاف میلگرد - کلاف میلگرد چیست؟ شاخه میلگرد

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۶ ق.ظ


قیمت روز میلگرد
بها روز میلگرد دلیل مهمی در برآورد هزینه پایانی یک پروژه ساختمانی هست با این وجود عواملی موجود است که بر نرخ این فرآورده تاثیرگذار است . در‌این مقاله بعد از بازدید جداول قیمتی به بررسی و توضیح جامعی در مورد دست اندرکاران تاثیرگذار بر بها میلگرد که یک کدام از تاثیر گذار ترین مصالح در ساختمان است می‌پردازیم . با ما همراه باشید .

برریسی قیمت میلگرد - اخبار رسمی

اولی ملات مورد استعمال در ساخت فونداسیون , بتن میباشد . بتن از مخلوط مواد متمایز نظیر سیمان , نوع ای خاکستر حریق فشانی , سرباره کوره ها , مواد مضاف پلیمر , الیاف و… تنظیم می شود . این مواد بعداز مخلوط و کم آب شدن در فونداسیون ساختمان جوری محکم می گردند که در حالتی که در قبال نیروهای کششی و لرزه ای قرار بگیرد ممکن است ترک خورده و به کل ساختمان جراحت برساند . بیشتراز نیم قرن است که برای حل این نقص‌ در ساختمان سازی در بخش های فعالیت شده با بتن نظیر فونداسیون , سقف و ستون ساختمان از میلگرد برای جبران پایداری کششی آن به کارگیری می نمایند .

https://ahanonline.blogsazan.com/post/3MaI/%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%81-%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F

بها میلگرد روز جاری
بها میلگرد وسط

ارزش میلگرد اهواز

بها میلگرد ظفربناب

طبقه بندی فولاد میلگرد
میلگرد یا این که آرماتور به مقاطع توپر گفته می شود که به دو صورت شاخه ای یا این که کلاف در بازار جان دار است . خواسته از میلگردهای شاخه ای مقاطعی ست که به صورت تکی و در مقدار های متعدد خرید و فروش می شود . درحالیکه آرماتور های کلاف به صورت کلاف های پیچیده شده بدور یکدیگر است . اکثر وقت ها آرماتور های کلاف از سایز ۵ . ۵ تا ۱۶ میلیمتر ساخت می شود . در گونه بندی آرماتور های کلاف به مقاطع با سایزها ۵ . ۵ تا ۸ میلیمتر مفتول یا این که وایر می‌گویند .

Rebar Steel Iron Metal Concrete, PNG, 1000x647px, Rebar ...

در جهان این مقاطع مطابق با استاندارد ASTM ایجاد می شود . اما نکته قابل توجه راجع به این مقاطع تفاوت در آئین طومار ایجاد میلگردهاست , بدین معنا که تفاوت در خواص و اخلاق آخری جنس را ناشی می شود .

 

به این ترتیب واجب ست که مشتریان متناسب با مکان و موقعیت اقلیمی خویش مبادرت به خرید این کالا نمایند . از همین رو هر کشوری متناسب با حالت اقلیمی خویش و با رعایت اصول کلی , دین طومار های مختص خویش را برای ساخت آرماتور داراست .

 

اکنون در جهان آئین طومار های استرالیا , کانادا , اروپا , ایالات متحده , چین و استاندارد ملی کشور‌ایران ۳۱۳۲ مو جود است . این محصول ها به دو صورت آجدار یا این که بی آلایش در ۴ گرید ( نظارت ) A1 , A2 , A3 , A4 ساخت میگردند . برای مثال به بررسی ۳ استاندارد ساخت مقاطع می‌پردازیم :

rebar - Cochrane Steel

میلگرد اروپائی : مقاطع تشکیل‌شده در‌این تیم اکثر اوقات به شیوه ترمکس یا این که حرارتی و با به کار گیری از آلیاژ کربن و سیلیکون ایجاد میگردند که ایستادگی نیکی در قبال ز‌لزله ندارند . از همین رو این مقاطع در بخش ها اروپائی که احتمال وقوع زمین‌لرزه کم است مورد به کارگیری قرار می‌گیرد . در شیوه ترمکس از شمش ها فولادی با تحلیل شیمیایی ذیل تری به کارگیری می نمایند آن گاه برای عملیات خنک کاری , کالا را از لوله های آب سرد عبور داده که‌این جنبش سبب ساز زیر وارد شدن پایداری مغز آرماتور می شود .

http://ahanpakhsh.blog.ir/1399/02/17/varagh%20siah%20gilan


مرزو بوم ژاپن به دلیل ز‌لزله خیز بودن مقاطع را مطابق با استاندارد JIS و به روش آلیاژی ساخت می نماید . روش فرو آلیاژی شیوه ایست که در آن با افزودن فروآلیاژهایی به شمش های فولادی ساخته میگردند و در سطح خنک کاری این متاع را در هوای آزاد و با گذشت زمان خنک می نمایند که منجر بالا رفتن پایداری جنس می شود .
در جمهوری اسلامی ایران مقاطع تولیدی مطابق با استاندارد ملی کشور ایران ۳۱۳۲ و ترکیبی از یک‌سری استاندارد اروپائی , ژاپنی و آمریکائی ساخت می شود .
بها میلگرد تیکمه داش

بها میلگرد راد همدان

بها میلگرد ابهر

بها میلگرد ارگ تبریز

بها میلگرد هیربد

بها میلگرد تاکستان

بها میلگرد آناهیتا گیلان

بها میلگرد آذر فولاد امین

کلاف میلگرد

کلاف میلگرد چیست؟

شاخه میلگرد

شاخه میلگرد چندین متر است؟
گونه های میلگرد از حیث شیوه ساخت
مراحل کلی در ایجاد این فرآورده شیوه نورد گرم و با به کار گیری از شمش های فولادی ۵sp هست . در اولِ خط ساخت , شمش های فولادی وارد کوره های ذوب شده و تا دمای سرخ شدن حرارت میبینند . بعد برای کاهش دادن تراز زمان عرضی و طویل شدن فولاد آن را از دربین غلطک های پشت سر هم خودرو نورد

Round Rebar, for Construction, Rs 68 /kilogram JaiHind Traders ...آزمایشات در اختیار گرفتن کیفیت میلگرد
آزمایش جاذبه : این امتحان ها مطابق با استاندارد ملی جمهوری اسلامی ایران به شماره ۱ - ۸۱۰۳ و به خواسته اطلاع از خاصیت انعطاف پذیری , مدول الاستیسیته , حد الاستیک , موقعیت ارتجاعی , نقطه تسلیم و ایستادگی تسلیم و پایداری به شکنندگی بر روی مقاطع انجام می شود . این آزمایش بوسیله دستگاه جاذبه آرماتور صورت می پذیرد .
تست خمش : این تست در دمای میان ۱۵ تا ۲۵ سکو سانتی گراد با زاویه های فی مابین ۱۶۰ تا ۱۸۰ جایگاه و به سه صورت سبک , سنگین وزن و منحصربه‌فرد انجام می شود . تست سبک اکثر وقت ها بر روی مقاطع رشته رشته ( خاموت و مفتول ها ) با قطر کمتر از ۱۰ میلیمتر انجام می شود . بر روی مقاطع با قطر بیشتراز ۱۰ میلیمتر از آزمایش خم سنگین وزن و خم کاری با رواداری های ویژه و با شعاع معلوم نیز خم کاری منحصر به فرد است . در صورتی‌که آرماتور پایین این تست در گیر گسستگی و ترک نشود مقبول هست .
آزمایش خستگی : این امتحان نیز مطابق با استاندارد ۱ - ۸۱۰۳ برای مقاطع افقی معقول می شود . این تست بر روی سه آرماتور با بعدها معلوم ذیل , حد اواسط و فراتر از محدوده جدول نورد انجام می شود . برای این امتحان از خم کننده های جان دار در تارنما های واحد های صنعتی مورد به کار گیری قرار میگیرد .
بررسی مقاطع از روی صورت ظاهری
همانطور که در اولِ این مقاله گفتیم آرماتور ها با دو صورت ظاهری بی آلایش و آجدار ساخته می گردند که هریک مشخصات کاربرد های اختصاصی به خویش را داراست .

https://www.asroon.ir/products/detail/پلی-کربنات-/123/view/

میلگرد معمولی یا این که ترانس
این مقاطع با صورت ظاهری تماما صاف و فارغ از هیچ برجستگی بر روی مرحله جنس است که به دو صورت کلاف و شاخه ای در بازار وجود دارد . مقاطع معمولی مقاطعی قابل انعطاف با ۲۵ درصد تغییر و تحول صورت نسبی پلاستیکی میباشند و در تیم میلگرد های داکتیل قراردارد .

 

آرماتورهای بی آلایش در شرایط کلاف از سایز ۵ تا ۱۲ میلیمتر و در وضعیت شاخه از سایز ۸ تا ۴۰ میلیمتر وجود دارد . نظارت این مدل مقاطع در مجموعه A1 قرار گرفته که دارنده دستکم پایداری کششی ۳۸۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و پایداری تسلیم ۲۳۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع میباشد . اکثر وقت ها از این مقاطع در صنعت آهنگری و جوشکاری به کار گیری می شود و از ساخت کنندگان داخلی این متاع می شود به کارگاه های ساخت میلگرد یزد و کاشان اشاره نمود .

https://www.asroon.ir/products/detail/Default.aspx?title=%D9%BE%D9%84%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D8%A8%D9%86%D8%A7%D8%AA-&id=123

میلگرد آجدار
این مدل از آرماتور ها در سه بررسی A2 , A3 , A4 به صورت آجدار و به صورت جناقی یا این که هفت هشت , فنری و دوکی هست . عمق و صورت ظاهری آج ها بایستی دقیقا مطابق با استاندارد باشد به این دلیل‌که انگیزه از آجدار کردن این کالا مشغول کردن بیشتر این مقاطع با بتن است .

 

مقاطع A2 در تیم مقاطع نصفه طاقت فرسا با ۱۹ درصد تغییر و تحول صورت نسبی پلاستیکی , پایداری کششی ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و ایستادگی تسلیم ۳۰۰۰ کیلو گرم بر متر مربع با آج های فنری و منفرد است . این جنس در مجموعه آرماتور های ترد جای دارد و بیشتر در مصارف ساختمانی و خاموت زنی مورد استعمال قرار میگیرد . نشانه JU حک شده بر روی مقاطع علامت آرماتور های A2 ساخت شده به شیوه آلیاژ سازی هست .

 

آرماتور های گرید A3 مقاطعی کم آب و ترد با ۱۴ درصد تغییر تحول صورت نسبی پلاستیکی و با ایستادگی کششی ۶۰۰۰ کیلو گرم بر سانتی متر مربع و پایداری تسلیم ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع با آج های جناقی و به صورت ضربدری ساخته می گردند .

 

اکثر اوقات از این مال در مصارف سیویل ساختمانی و صنعتی مورد به کار گیری قرار میگیرد . آرم CT حک شده بر روی مقاطع آرم آرماتور A3 ساخت شده به شیوه ترمکس و آرم CU علامت آرماتور A3 ایجاد شده به شیوه آلیاژ سازی است .

 

اعتنا شود که به دلیل کم آب بودن این آرماتورها به هیچ وجه عملیات جوشکاری روی آن نباید انجام بگیرد . مقاطع با بررسی A4 با آج های دوکی یا این که پیچیده و از جور ۵۰۰ و ۵۲۰ است . نماد JT حک شده بر روی مقاطع علامت آرماتور های A4 ایجاد شده به شیوه ترمکس و SA علامت ساخت به شیوه آلیاژ سازی هست .

شایسته ترین جور میلگرد
در زمینه‌ی شایسته ترین گونه میلگرد نمی‌توان به طور کلی لحاظ اعطا کرد , به این دلیل‌که گزینش این فرآورده دقیقا می بایست

 

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/پلیمر-طلایی-یزد/50/view/

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۲/۲۵
  • ۴۰۳ نمایش
  • ismaeil sahab

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی