آهن پخش , قیمت آهن , وبلاگ اینترنتی آهن

فروش آنلاین آهن , قیمت روز میلگرد , آهن آنلاین , میلگرد, قیمت میلگرد ,قیمت آهن , ورق سیاه , آهن اصفهان

آهن پخش , قیمت آهن , وبلاگ اینترنتی آهن

فروش آنلاین آهن , قیمت روز میلگرد , آهن آنلاین , میلگرد, قیمت میلگرد ,قیمت آهن , ورق سیاه , آهن اصفهان

پیوندها
پیوندهای روزانه

برای اطلاع از بها ورق سیاه گیلان چکار کنیم؟

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۵۰ ب.ظ

معرفی مجتمع فولاد گیلان و سوله ورق سیاه گیلان

مجتمع فولاد گیلان در سال ۱۳۸۲ تأسیس شده است .

 

کارگاه فولاد گیلان در شهرک صنعتی رشت واقع شده‌است . گنجایش ایجاد کنونی سوله فولاد گیلان ۲ . ۵ میلیون بدن در سال برای تولید ها نورد گرم و ۵۰۰ هزار بدن در سال برای تولیدات نورد سرد می باشد .

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/آریان-فولاد/25/view/

 

محصول ها مجتمع فولاد گیلان دربرگیرنده خودروسازی , صنعت های ساختمانی و لوله‌سازی است . مجتمع فولاد گیلان دارنده گواهینامه ISO9001 : 2008 هم است .

مجتمع فولاد گیلان , تولیدکننده انواع کلاف - شرکت آهن ملل اصفهان

 

برای اطلاع از بها ورق سیاه گیلان چکار کنیم؟

برای اطلاع از ارزش روز ورق سیاه گیلان میتوانید با کارشناسان زبده آسرون رابطه برقرار نمایید . و یا این که با مجتمع فولا گیلان تماس حاصل نمایید .

اشکال تولیدها مجتمع فولاد گیلان

1 . تولیدات نورد گرممحصولات نورد گرم مبتنی بر استانداردهای ( ASTM , DIN , JIS , AFNOR , UNI , BS , EN ( Euro norm ساخت می گردند . کاربرد محصول ها نورد گرم : •کاربردهای ساختمانی و همگانی

•لوله های نفت , گاز و آب

•مخازن ذیل فشار

•نورد دوباره

•خودروسازی و… 2 . تولیدات نورد سردمحصولات نورد سرد طبق استانداردهای ذکرشده زیر ساخت میگردند ASTM , DIN , JIS , AFNOR , UNI , B . S & EN ( Euro Norm )

کاربرد تولید ها نورد سرد :

• همگانی و ساختمانی

• صنعت اتومبیل

• صنعت های خانگی

• لوله‌ها , شکل‌دهی فلزات و جاذبه عمیق و غیره* تولید ها سرد نوردیده مشتمل بر تولید ها فول هارد هست .

مجتمع فولاد گیلان - سامانه صبا (صنایع بالادستی ایران)

 

تولیدها تولیدی سوله نورد گیلان که از روش تارنما آسرون می‌توانید خرید فرمائید اشکال ورق سیاه سوله فولاد گیلان در ضخامت و سایز های گوناگون هست .

 

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/فولاد-شاهرود/54/view/

در جدول پایین می‌توانید ارزش روز اشکال ورق سیاه سوله نورد گیلان را تماشا فرمائید . همینطور برای بازدید وزن گونه های ورق سیاه سوله نورد گیلان به ورقه جدول وزنی ورق سیاه مراجعه نمایید .

رونمایی از تندیس بنیان گذار فولاد آناهیتا گیلان - شرکت فولاد ...

 

جتمع فولاد گیلان یکی‌از اصلی ترین مجتمع های فولاد در مرزو بوم میباشد که از سال ۱۳۸۰ عملیات اجرایی احداث آن در زمینی به مساحت ۶۰ هکتار در شهر صنعتی رشت آغاز شوید و در سال ۱۳۸۲ به افتتاح رسید .

 

مساحت کارگاه های خطوط ایجاد نورد گرم این مجتمع ۳۲ هزار متر مربع و نورد سرد ۳۰ هزار متر مربع است . مساحت انبار , کارخانه مرکزی و آزمایشگاه ۳۲۰۰ متر مربع , ساختمان های اداری دربرگیرنده ( آمفی بازی زنده , مسکونی , یادگرفتن , کارها اداری , نمازخانه و محل تعویض لباس ) بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع هست .

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان

 

صنعت های محصولات آهن و فولاد آب برگزیدگان صنعت های عالم و مملکت است . باتوجه به چالش آب و ضرورت نگهداری و بقای منابع آبی‌رنگ سرزمین , این مجتمع با ابداع و تحمل هزینه دوچندان بالا استخرهای ذخیره آب از آبهای سطحی و آب باران ساخت کرده که در مرز و بوم مثال است .

 

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/فولاد-مبارکه-اصفهان-/16/view/

 

آنچه که مجتمع فولاد گیلان را از دیگر مجتمع های تولیدی فولاد در میهن متفاوتی می نماید سود گیری از تکنولوژی روز جهان در پروسه های این مجموعه و گنجایش بالای محصول ها گوناگون در مجتمع فولاد است که تولید ها آن بسیاری از نیاز مرز و بوم را به صنعت های مشتق از فولاد تامین می نماید .

 

مجتمع فولاد گیلان از موسسه ها بزرگی در مملکت است که با اعتنا به فراز و نشیب های متعددی که در سالیان اخیر به جهت تحریم ها و فشارهای اقتصادی به جمهوری اسلامی ایران وارداتی کماکان به خط مش خویش ادامه می‌دهد و خللی در عمل آن تولید نشده است

 

در یک نگاه

کمپانی فولاد گیلان منشعب از تیم ماهان سمنان است که در سال ۱۳۸۲ به صورت جداگانه به ثبت رسیده است . این مجموعه دربرگیرنده یک محل کار در تهران و یک مجتمع کارخانه‌ای در شهرک صنعتی گیلان است .

 

چالش‌های پیشین از همیاران سیستم

کمبود یکپارچگی فی مابین نرم‌افزارهای مو جود , نامشخص بودن بهای تمام شده

 

دستاوردهای بعداز استقرار

کاهش هزینه‌ها به واسطه تعمیرات به موقع , در دست گرفتن درست فرآیندهای ساخت , محاسبه ظریف بهای تمام شده

فولاد گیلان از سال ۱۳۸۴ ساخت خویش را آغاز کرده و اکنون با ساخت حدود دو میلیون بدن نورد گرم و پانصد هزار بدن نورد سرد در سال , بزرگ‌ترین کمپانی محرمانه ایجاد فولاد مملکت به حساب می آید .

در نصفه دوم سال ۱۳۸۴ درین این مجموعه کماکان سیستم‌های نرم‌افزاری دیرین و ذیل داس مورد استعمال قرار می‌گرفت ولی وسعت عمل و حجم ساخت ایجاب میکرد تا سیستم نرم‌افزاری به روز‌تر و دارنده تجهیزات خوب تر به فعالیت گرفته شود . بعداز پژوهش ها , همیاران سیستم گزینش شد . در‌این این مجموعه یک هزار نفر شاغل میباشند و تعداد یوزرها سیستم‌های

 

 

 

 

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۲/۱۷
  • ۵۲۴ نمایش
  • ismaeil sahab

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی