آهن پخش , قیمت آهن , وبلاگ اینترنتی آهن

فروش آنلاین آهن , قیمت روز میلگرد , آهن آنلاین , میلگرد, قیمت میلگرد ,قیمت آهن , ورق سیاه , آهن اصفهان

آهن پخش , قیمت آهن , وبلاگ اینترنتی آهن

فروش آنلاین آهن , قیمت روز میلگرد , آهن آنلاین , میلگرد, قیمت میلگرد ,قیمت آهن , ورق سیاه , آهن اصفهان

پیوندها
پیوندهای روزانه

برای اطلاع آنلاین از قیمت ورق پلی کربنات یزد چکار کنیم؟

برای خرید ورق پلی کربنات و یا استعلام لیست قیمت ورق پلی کربنات در ساعات اداری می توانید با کارشناسان آسرون تماس بگیرید و در ساعات غیر اداری به سایت اسرون مراجعه کنید. 

از شرکت پلیمر طلایی یزد چه می‌دانیم؟

احتمالا شنیدنِ اینکه شرکتی محصولاتش را ۱۵ سال ضمانت کند، خبر عجیبی باشد. اما وقتی کارتان به پلیمر طلایی یزد برسد، متوجه می‌‌شوید که این شرکت، واقعا همین کار را می‌کند. پایین‌تر می‌خوانید که چطور این اتفاق ممکن است!

درست ۱۷ سال پیش بود که موسسان شرکت پلیمر یزد تصمیم گرفتند شرکتی در حوزه تولیدات پلیمری راه‌اندازی کنند. تا سال ۸۱، یعنی همان زمانِ شروع به کار این شرکت، کارخانه‌های زیادی در این زمینه فعال نبودند، برای همین راه برای پیشرفت بسیار هموار بود. کارخانه پلیمر طلایی یزد کارش را با تولید ورق‌های پلی کربنات تخت و ورق آغاز کرد. ماشین صنعتی‌ای که این ورق‌ها را تولید می‌کند توانایی تولید ورق های آکریلیک را هم دارد که به مرور زمان این محصولات هم به محصولات شرکت اضافه شدند.

 

تولیدات پلیمر طلایی یزد

به‌طور کلی تولیدات شرکت پلیمر طلایی را می‌توان در ۲ گروه بزرگ دسته‌بندی کرد:

  • -ورق‌های پلی‌متال متا کریلات (آکریلیک)
  • -ورق‌های چندجداره پلی کربنات

 

که البته با زیردسته‌بندی هر کدام از این دسته‌های بزرگتر به چند دسته کلی به صورت عمومی تبدیل می‌شود؛

  • -ورق پلی کربنات RFX، تخت و چندجداره
  • -ورق آکریلیک
  • -ورق های امنیتی
  • -دیوارهای صوتی
  • -ورق های لانه زنبوری سه جداره

 

ورق‌های تخت پلی‌کربنات خواصی شبیه آکریلیک‌ها دارند و ورق‌های پلی کربنات RFX زیردسته‌ای از ورق های دوجداره هستند. ورق های امنیتی دیوارهای صوتی هم همینطور.

ورق پلی کربنات چه کاربردی دارد؟

اما هر کدام از این محصولات کاربردهای متفاوتی دارند؛ ورق‌های تخت پلی‌ کربنات ضریب ایمنی بالایی دارند و در مقابل ضربه های سنگین فیزیکی مقاومت بالایی دارند. از طرفی به خاطر شفاف بودنشان، جایگزین بسیار خوبی برای شیشه هستند. این ورق های تخت، سخت‌ترین و مقاوم ترین ماده شفاف شناخته شده هستند. ورق های چندجداره پلی کربنات به خاطر پوشش‌شان، در برابر اشعه‌های خورشیدی مقاومت بالایی دارند.

این تولیدات بسیار سبک و شفافند و تاب تحمل طوفان و تگرگ را هم دارند. این را هم بدانید که این محصولات بسیار ایمنند و آتش نمی‌گیرند. از طرفی آنقدر قدرت خمیدگی‌شان بالاست که گزینه مناسبی برای ساخت سازه‌های گنبدی و هلالی به حساب می‌آیند.

ورق‌های پلی کربنات RFX با ویژگی تنظیم هوشمند دمای گلخانه، خوراکِ ساخت گلخانه‌ها و پرورش تجاری گیاهان هستند. این محصولات قطرها و تعداد جداره‌های متفاوتی دارند.

کیفیت و قیمت ورق پلی کربنات و دیگر محصولات پلیمر طلایی

از نظر کیفیت هم خیالتان راحت! طلایی‌ها ماشین‌آلاتشان را با تکنولوژی روز ایتالیا راه اندازی کرده اند. اما این تمام ماجرا نیست. مواد اولیه اشان را هم از شرکت‌های معتبر آلمانی مثل CLariant ، Deyussa و Bayer تهیه می کنند. شرکت‌های معروفی که در زمینه مواد اولیه پلیمری، نام بلندی دارند. Bayer بیش از ۱۵۰ سال سابقه در زمینه‌های مواد اولیه سلامت دارد و صادراتش به بسیاری کشورها صورت می‌گیرد. پلیمر طلایی یزد در شهرک صنعتی تفت که یکی از ۱۷ شهرک صنعتی استان یزد است، قرار گرفته. این را هم بدانید که این شرکت، یکی از ۸۶ بیزینس صنعتی فعال در این شهرک است. مساحت شهرک صنعتی تفت قریب به 43 هکتار است که بیش از 30 هکتار از مساحتش، اختصاص به صنایع مختلفِ فعال در آن دارد. در بیانیه مأموریت این شرکت به نکات جالبی اشاره شده است. از جمله اینکه شرکت سعی دارد با تسلط بر مزایای انحصاری پلی کربنات و ورق آکریلیک مثل استحکام فوق العاده، قابلیت فرم دهی آسان و سازگاری با محیط زیست، تلاشش را برای ساختن جهانی عاری از آلودگی های زیست محیطی و همینطور ایمن در برابر بلایای طبیعی بکند.

 

قیمت ورق پلی کربنات سربلند از آزمون‌ها!

فارغ از اینها، محصولات پلیمر طلایی یزد مورد آزمون‌هایی قرار می‌گیرند که در واقع سخت‌ترین و قوی‌ترین استانداردهای جهانی را تعیین می‌کنند؛ آزمون‌هایی چون کشش، ضربه، تعیین شاخص جریان مذاب و اندازه‌گیری میزان تغییر رنگ در برابر نور UV. علاوه بر اینها، لیست بلندی هم از استاندارهای معتبر جهانی دارند:

  • ISO 9001-2008 مدیریت در کیفیت
  • ISO 14001 مدیریت در محیط زیست
  • OHSAS 18001 در ایمنی و بهداشت محیط کار

بد نیست بدانید که این شرکت آنقدر به کیفیت محصولاتش مطمئن است که می‌تواند کیفیت صفحات چند جداره با ضخامت‌های مختلف خود را ۱۵ سال در برابر عوامل جوی تضمین کند! به نظر می‌رسد اصلا به خاطر همین اطمینانشان است که محصولاتشان هم در داخل و هم در خارج مشتری‌های زیادی برای خودش دست و پا کرده است.

هنوز هم نمی‌دانید دقیقا کدام پلی کربنات به کار شما می‌آید؟ سخت نگیرید. تلفن را بردارید، با شماره 43000023-021 تماس بگیرید تا کارشناسان خبره آسرونی برای خرید بهترین محصول، راهنمایی‌تان کنند.

علاوه بر اینها، می‌توانید پلی کربنات یزد را هم در همین صفحه به صورت کاملا مستقیم سفارش دهید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۱۱/۱۷
  • ۶۲۹ نمایش
  • ismaeil sahab

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی