آهن پخش , قیمت آهن , وبلاگ اینترنتی آهن

فروش آنلاین آهن , قیمت روز میلگرد , آهن آنلاین , میلگرد, قیمت میلگرد ,قیمت آهن , ورق سیاه , آهن اصفهان

آهن پخش , قیمت آهن , وبلاگ اینترنتی آهن

فروش آنلاین آهن , قیمت روز میلگرد , آهن آنلاین , میلگرد, قیمت میلگرد ,قیمت آهن , ورق سیاه , آهن اصفهان

پیوندها
پیوندهای روزانه

میلگرد چیست؟ میلگرد دقیقا چیست؟

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۲۴ ب.ظ

میلگرد چیست ؟ و چرا در پروژه  خود به آن احتیاج دارم؟

هنگامی که شما در حال آماده سازی یک پروژه ساخت و ساز بتنی هستید، ممکن است در هنگام  برنامه ریزی خرید مواد، از اصطلاح میلگرد استفاده می شود،  اما میلگرد چیست؟

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/ناب-تبریز/18/view/

دقیقا چه کاری برای پروژه شما انجام می دهد که آن را بسیار مهم می کند؟ آیا انواع مختلف میلگرد برای پروژه شما واقعا حیاتی هستند؟ در اینجا نگاهی گذرا به اصول میلگرد برای کمک به شما در شروع کار می اندازیم.

Clever Ways to Cut and Bend Rebar | Portable Rebar Bender and ...

میلگرد چیست؟ میلگرد دقیقا چیست؟

میلگرد نوار فولادی می باشد که در ساخت بتن و بتن ریزی پی ساختمان استفاده می شود. شما با افزودن این میله های فلزی، بتن مسلح را ایجاد می کنید. که باعث افزایش مقاومت بتن می شود. استفاده از میلگرد در پی ساختمان باعث می شود که بتن شکاف نخورد و پروژه از هم نپاشد.

اگرچه تمام ترک های بتونی، میلگرد و مواد تقویت کننده به کنترل مکان و میزان ترک ها کمک می کنند. همچنین قدرت ساختاری در پروژه را فراهم می کند.

1/2" x 20' Rebar Grade 60 (#4) at Menards®

چرا استفاده از میلگرد در پروژه من مهم است؟

میلگرد باعث می شود بتن چندین  مرتبه در برابر خرابی مقاوم تر شود. استحکام کششی را با استفاده از یک نوار تقویت کننده که در برابر خوردگی مقاوم است فراهم می کند.

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/به-فلز-سپاهان/34/view/

 اگر می خواهید پروژه   بتن خود را اجرایی کنید، میلگرد پشتیبانی بسیار قوی تری نسبت به سیم های فولادی، تقویت کننده های فایبرگلاس و بسیاری از محصولات دیگر موجود در بازار است. چرا؟ زیرا قدرت ساختاری بالایی را در خود ایجاد می کند.

Construction Rebar Steel Work Reinforcement In Conncrete Structure ...

انواع مختلف میلگرد

طیف گسترده ای از انواع میلگرد در بازار آهن الات ایران  وجود دارد:

میلگرد فولادی ستون فقرات سازه بتن است. در اکثر پروژه های بتنی استفاده می شود. چرا؟ زیرا هزینه کمتری دارد و استحکام بالایی را برای سازه فراهم می کند.

پلیمری تقویت شده با فیبر شیشه ای جایگزینی خوب برای میلگردهای فولادی سنتی است. با استفاده از فایبرگلاس، مواد مقاومتری در میله ها ایجاد می شود تا بتن را تقویت کند. تا مقاومت کششی قوی تر داشته باشیم.

از میلگردهای گالوانیزه در مواقعی استفاده می شود که خوردگی بتن می تواند مشکلی ایجاد کند. میلگرد گالوانیزه با استفاده از چندین فرآیند مختلف روکش دار شده است. اینها می تواند شامل آبکاری سرد و آبکاری داغ باشد. گالوانیزه و روی یک سد محافظ بر روی  میلگرد را فراهم می کنند.

میلگردهای از جنس استیل در محیط های خورنده استفاده می شود که از روی به دلیل اثرات گالوانیزه آن نمی توان استفاده کرد. میلگرد استیل تمایل دارد که از میلگرد گالوانیزه گران تر باشد. به همین دلیل ، فقط در صورت لزوم استفاده می شود.

میلگرد روکش شده با اپوکسی گزینه ای مدرن و اقتصادی برای محیط های خورنده است. میلگرد به از اپوکسی پوشانده شده است تا از خوردگی محافظت کند. در محیط هایی  که آب یا حرکت های مکانیکی ممکن است به پوشش محافظ آسیب برساند، اپوکسی گزینه ای مناسب است. سیل های اروپایی به سادگی باعث تقویت ساختاری بتن  شما می شود.

انواع مختلفی از میلگرد  در دسترس است تا در سطوح مختلف قدرت استحکامی و کششی را فراهم کند. این موارد و گزینه ها به شما امکان می دهد به راحتی راه حل مناسب برای پروژه خود انتخاب کنید.

 

 

میلگرد چیست؟ همانطور که می بینید، این بخش بسیار مهمی از ساخت بتن است. سوال واقعی این است که، میلگرد مورد نیاز خود را از کجا فراهم کنید؟ فروشگاه آهن آلات آسرون، طیف وسیعی از گزینه ها و محصولات میلگردی  را در اختیار شما قرار می دهد.

https://www.asroon.ir/suppliers/detail/کارخانه-لوله-گستر-اسفراین/62/view/

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۲/۱۸
  • ۴۲۷ نمایش
  • ismaeil sahab

نظرات (۱)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی